TOREL

Customer succes met Freshworks

over TOREL

Wij geloven dat het bedienen van je klanten leuk, snel en eenvoudig zou moeten zijn. Of het nu gaat om Service, Marketing of Sales; Torel helpt bedrijven om het beste te halen uit je team en je klanten.

Torel is expert op het gebied van klantinteractie. Of het nu gaat om het toevoegen van Whatsapp als communicatiekanaal of het implementeren van een nieuw CRM systeem.

“Technologie is niet de bottleneck bij digitalisering.”

Als Authorized Solution partner van Freshworks leveren we licenties én de menselijke ondersteuning om een succes te maken van jouw klantinteractie.

Nog meer Freshworks expertise onder 1 dak!

Met veel vreugde en trots delen we dat Torel vanaf heden onderdeel is van g-company.

Per direct kunnen we gebruik maken van de uitgebreide expertise binnen g-company. Zowel op het gebied van Freshworks kennis en ervaring als op het gebied van administratie, integraties en marketing. Op deze manier kunnen we onze bestaande en nieuwe klanten nog beter bedienen.

Lees hier het volledige persbericht

Waarde creëren door het verbeteren van je klantcontacten. Dat is de essentie van wat Torel doet. Kosten omlaag en opbrengsten omhoog maar wel met de juiste focus…

“If you focus on cost, quality goes down, if you focus on quality, cost goes down.”

Torel levert de juiste tools om je klanteninteractie ondersteunen, we trainen teams, en implementeren we nieuwe contactkanalen en tools. Het liefst combineren we die trajecten voor de grootste toegevoegde waarde.

marketingfacts blog

Waarom maakt 42%van generatie Y liever een toilet schoon dan dat ze bellen voor service? Waarom gaat de kwaliteit van je service omlaag als je focust op kosten? En, natuurlijk, waarom gaan je kosten omlaag als je focust op kwaliteit.

Freshworks

Wij leveren licenties van de gehele Freshworks productsuite. Voor je telefonie oplossing, chat en Whatsapp for Business. Maar ook de integratie van Freshsales en je IT Service Management.

training

Technologie is niet de bottleneck voor verandering‘.  Goed getrainde mensen halen het maximale uit elke situatie. Voor de klant en voor de organisatie.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Kennisdeling

Op onze blog pagina, en via onze social kanalen, delen we kennis met blogs, whitepapers, events en webinars.

Belangrijke thema’s zijn, bijvoorbeeld, klantloyaliteit verhogen door het gebruik van producten en diensten te vereenvoudigen, het inzetten van digitale klantcontactkanalen zoals Whatsapp en het automatiseren van je processen met Freshdesk.

We hopen dat jij er je voordeel mee kan doen.