Consultancy

Torel biedt consultancy om bedrijven te helpen het maximale uit hun klantinteractie te halen. Hiermee maakt Torel van elke klantreis een succes. Een vraag beantwoord, een probleem opgelost of een transactie afgerond.

De twee rode draden in de consultancy opdrachten van Torel zijn automatiseren van klantcontact en begeleiden van verandering. Voorbeelden van opdrachten zijn het implementeren van producten uit de Freshworks productsuite, continue verbetering van bedrijfsprocessen op basis van klantsignalen en, als laatste voorbeeld, het implementeren van Whatsapp voor zakelijk klantcontact.

Op basis van jarenlange ervaring en opgebouwde expertise. Torel verbetert omzet en efficientie, verlaagt kosten en helpt je data te gebruiken om perfecte beslissingen te nemen.

Stappenplan consultancy

Wij doorlopen onderstaande stappen in onze projecten

  • Doelen definieren

    Samen concrete projectdoelen stellen om organisatiedoelen te realiseren.

  • Quick scan

    Met een quick scan de stakeholders in kaart brengen. Samen met stakeholders relevante informatie concreet maken. Databronnen inzetten om te komen tot een duidelijk advies.

  • Oplossingen

    Afhankelijk van de opdracht worden oplossingen geimplementeerd of tools ingezet om tot een advies te komen.

  • Terugkoppeling

    We koppelen actiegerichte adviezen terug aan de relevante stakeholders in de organisatie.