implementaties

Implementatiepartner van Freshworks

Torel biedt ondersteuning bij de implementatie van nieuwe systemen, nieuwe processen en nieuwe kanalen.

Een succesvolle implementatie is het gevolg van de juiste doelstellingen, kennis en ervaring en hard werken. Door klein te beginnen, snel te leren en snel te schalen beperken we de risico’s en zijn er al vroeg successen te vieren.

Dienstverleningsvormen

Of het nu gaat om de implementatie van Whatsapp for business of de uitrol van Freshcaller. Torel biedt bij implementaties verschillende vormen van dienstverlening aan. In het voortraject wordt in onderling overleg een keuze gemaakt uit een aantal bouwstenen. Te denken valt aan het verschaffen van de licenties. Het verzorgen van trainingen en het verzorgen van de technische inrichting. Maar ook kan dat het volledig uit handen nemen van de implementatie zijn inclusief nazorg.

Meer weten over freshworks implementaties

Wil je meer weten over hoe we je kunnen helpen bij de implementatie van je Freshworks systemen? Maak dan vrijblijvend een afspraak via Calendly met de button hieronder. Dat kan telefonisch, online of bij jullie op kantoor.

Torel

Customer Service en Whatsapp

Klanten helpen via Whatsapp heeft bij veel bedrijven die er mee werken de hoogste NPS van de ingezette kanalen. Bovendien biedt het, als messaging kanaal, de potentie om een deel van de binnenkomende berichten te automatiseren.

Whatsapp for business

Sinds enige tijd heeft Whatsapp ook producten gelanceerd voor de B2B en B2C markt. Whatsapp biedt daarbij een oplossing voor het MKB en een aparte oplossing voor grotere bedrijven. De WhatsApp Business-app voor MKB is een vrij te downloaden app. De app is naast Android, sinds 4 april 2019 ook beschikbaar voor iPhone (iOS). De app maakt klantcontact voor zakelijk gebruik eenvoudiger. Middelgrote en grotere bedrijven worden bediend door de Whatsapp for business API.

Wat zijn de mogelijkheden van de WhatsApp Business app?

Om direct en persoonlijk te kunnen chatten met je klanten is de app een mooie toevoeging. De app is gericht op het kleinbedrijf en heeft de volgende mogelijkheden:

  • Bedrijfsprofiel: bezoekadres, type bedrijf, bedrijfsprofiel / omschrijving, openingstijden, e-mailadres en diverse url’s naar website(s)
  • Berichten functies: tijd besparen met ‘snelle antwoorden’ voor veelgestelde vragen, een begroetingsbericht als je voor het eerst met het bedrijf appt en een afwezigheidsbericht die mensen kunnen ontvangen buiten ingestelde openingstijden
  • Bericht statistieken: bekijk versschillende statistieken zoals verzonden-, afgeleverde-, gelezen-, en ontvangten berichten.
  • WhatsApp web: stuur en ontvang eenvoudig je berichten via desktop door deze te linken met je telefoon
  • Account type: mensen in de chat zullen weten dat ze met een bedrijf praten omdat bovenaan het bericht wordt aangegeven dat het om een bedrijfsaccount gaat.

Binnenkort zullen we dieper op Whatsapp ingaan in een blog.

Implementatie case