Freshchat

Freshchat de messaging oplossing van Freshworks

Ga het gesprek aan met klanten en prospects waar zij zijn. Op je website, in je app, via Whatsapp of Social Media.

Freshchat is de messaging oplossing van Freshworks. Een moderne cloud software oplossing voor marketing, sales of klantenservice. Met Freshworks zorg je dat je teams alle relevante klantinformatie voor zich hebben als ze het gesprek aan gaan.

Gebruik bots om, delen van, gesprekken te automatiseren. Zet zo je medewerkers in waar zij het verschil maken. Integreer Whatsapp, webchat, in-app chat en social kanalen in één platform.

Freshchat is beschikbaar vanaf € 15,- per medewerker per maand.

Alle Freshworks producten zijn vrijblijvend en gratis te proberen voor (minimaal) 21 dagen en zijn direct opzegbaar.

freshchat; de messaging oplossing van freshworks

nederlandstalige support en training van torel

Nederlandstalige support en training

Torel biedt Nederlandstalige support en training. Op basis van kennis en ervaring binnen Customer Experience Management, klantenservice en digitaal klantcontact. Torel levert licenties en ondersteuning als officieel partner van Freshcaller.

Maatwerk

Ondersteuning van Torel bestaat uit, bijvoorbeeld, een on-site training voor je Freshchat gebruikers. Implementatie van bots voor Facebook Messenger. Het integreren van chat op je site of in je app. Of een implementatie van Whatsapp voor customer service. Uiteraard ondersteunen we in de integraties van Freshchat met Freshsales, Freshservice of Freshdesk en om Nederlandstalige support.

Wij brengen elke Freshcaller implementatie tot een snel en succesvol einde.

waarom freshchat?

klanten service

Klanten die een klantreis digitaal beginnen willen die ook digitaal afmaken. Messaging kanalen bieden, mede daardoor, structureel hogere tevredenheidsscores ivm telefoon en email.

  • meet automatisch de ervaring van je klanten over digitaal klantcontact
  • hou klanten in de kanalen waar ze ook hun klantreis beginnen
  • integreer Whatsapp, chat en social media op 1 platform
  • help je klanten complexe problemen op te lossen met co-browsing
  • integreer je chat-service met Freshdesk met 1 klik

engagament creëren

Zorgen voor binding met specifieke klantsegmenten is niet eenvoudig. Maar wordt eenvoudiger met de juiste boodschap, aan de juiste klant op het moment dat deze actief is op jouw webpagina of in jouw app.

  • creëer klantsegmenten waar je in contact mee wilt komen
  • stuur pro-actieve chat berichten aan de juiste bezoeker van je site of app
  • gebruik je chat data om de juiste bezoeker een mail-campagne te sturen
  • wees aanwezig voor je klanten op de site maar vooral in je app
  • biedt support aan je bestaande klanten bij het zoeken naar info

data en inzichten

“Als je het niet kan meten kan je het niet verbeteren.” Of; “Alles wat je aandacht geeft groeit.” Meet het juiste en stuur op het continu verhogen van klantwaarde en verlagen van je kosten.

  • combineer je data met data uit Freshdesk of Freshsales
  • volg de prestaties van je team in periodiek verzonden rapportages
  • toon dashboards op de werkvloer met relevante real-time informatie
  • meet de tevredenheid en analyseer welke onderwerpen of klantsegmenten beter kunnen
  • meet de prestaties van individuele collega’s en verbeter je teamprestaties

leads genereren

Maximaliseer de conversie van je website bezoekers. Biedt ze een laagdrempelige manier om met jouw team in contact te komen. En zorg dan ook dat je weet wat ze willen!

  • Kom pro-actief in  contact via chat op basis van business rules
  • Ken je app en site bezoekers en track bekeken pagina’s
  • Upload de gegevens van je leads automatisch naar je CRM / freshsales

automatiseer waar mogelijk

Automatiseer waar mogelijk zodat je team zich kunnen richten op conversaties die gaan om menselijke creativiteit, empathie en het oplossen van complexe problemen.

  • zet bots in om de repeterende vragen te beantwoorden
  • integreer andere tools en je back-end systemen voor betere workflows
  • integreer met bots van derden

solide ondersteuning

Kies een tool waarvan de basis in orde is. Die het jouw mensen eenvoudig maakt om hun werk goed te doen. Maak het eenvoudig voor je team en je klanten.

  • routeer whatsapp of chats naar de juiste groep of collega mbv smart routing
  • gebruik canned responses om je efficientie te verbeteren
  • deel de juiste FAQ’s op het juiste moment met de juiste klanten