Freshdesk

Freshdesk; de alles in één klantenservice oplossing van Freshworks

Freshdesk is door alle inzetbare kanalen de cloud oplossing voor customer service teams die via telefoon, chat, email en social en whatsapp bereikbaar willen zijn. Voor meer dan 150.000 bedrijven wreldwijd maakt Freshdesk uitstekende service mogelijk voor zowel de allerkleinste teams als voor grote meertalige supportafdelingen. Freshdesk de alles in één klantenservice oplossing van Freshworks.

Alle producten van Freshworks zijn scherp geprijsd en direct opzegbaar.  Vanaf € 15,- per gebruiker per maand. 

Bovendien zijn alle Freshworks producten vrijblijvend en gratis te proberen voor (minimaal) 21 dagen en direct opzegbaar.

freshdesk; de helpdesk oplossing van freshworks

nederlandstalige support en training van torel

Freshdesk

Freshdesk positioneert zich als de ‘customers-for-life’ oplossing. Dat maken ze waar door een super-simpele interface te combineren met slimme autmatisering en eenvoudige integraties met chat, telefonie, Whatsapp co-browsing en >500 apps uit de ‘Marketplace’. toe te voegen.

Nederlandstalige support en training

Torel biedt Nederlandstalige support en training. Op basis van kennis en ervaring binnen Customer Experience Management en klantenservice. Torel levert licenties, training, support en ondersteuning als officieel partner van Freshworks.

Wij brengen elke Freshdesk implementatie tot een succesvol einde.

Waarom Freshdesk?

omnichannel

Combineer alle service-kanalen op 1 platform. Handel je e-mails, telefoongesprekken, social media, chats en Whatsapp-berichten af op 1 plek voor een 360 graden klantbeeld.

inzicht

Werk aan continue verbetering van je presteren. Begin door de juiste data automatisch vast te leggen. Deel informatie met de juiste mensen en stuur bij op basis van relevante inzichten.

  • Creer maatwerk dashboards en deel ze met collega’s
  • Meet automatisch en continu de klantbeleving van al je touchpoints
  • Downdrill in reports tot je inzichten voor verbetering hebt.
  • Leg voor elk contact eenvoudig de juiste data vast om te leren verbeteren
  • Stel meerdere SLA’s op pre product, regio of klantgroep

workflows

Gebruik Freshdesk’s ingebouwde functionaliteiten om repeterende taken te automatiseren en je collega’s in te zetten waar ze waarde toevoegen.

  • Wijs tickets toe aan de juiste collega op basis van taal, klantdata, steekwoorden en meer via ‘Dispatch’r’.
  • Stel per collega in hoeveel tickets, via welke kanalen deze kan afhandelen.
  • Stel acties in op ticket niveau, zoals verzenden van een survey, op basis van tijd sinds een event.
  • Automatiseer ticket-acties op basis van events zoals het heropenen en toewijzen van een ticket als een klant reageert.
  • Benut Artificial Intelligence, bijvoorbeeld om te herkennen dat een klantprofiel al is aangemaakt.

werk slimmer

Gebruik de handige tools die Freshdesk in de loop van de jaren heeft ingebouwd om je team meer toegevoegde waarde te laten leveren in de interactie met je klanten of leveranciers.

  • Bespreek klantvragen met collega’s met en zonder Freshdesk via ‘Discuss
  • Gebruik ‘Canned responses’ om snel te reageren op hoogfrequente onderwerpen
  • Automatiseer de administratieve afhandeling van tickets in 1 klik via ‘scenario’s’
  • Verzamel al je inkomende e-mail berichten in 1 inbox
  • Combineer of splits e-mails in tickets om overzicht te creëren in je inbox.

maatwerk

Freshdesk aanpassen aan de exacte wensen en behoeften van jouw organisatie is eenvoudig. Door middel van training, video’s of consultancy kan jij Freshworks exact naar wens inrichten.

  • Definieer de velden en volgorde van ticketvelden zodat het anadloos aansluit op jouw organisatie
  • Zorg dat exact de juiste informatie over klanten beschreven staat
  • Breidt de functionaliteiten van Freshworks uit met apps uit de ‘marketplace’
  • Bepaal welke rollen en rechten managers, teamleiders en medewerkers exact hebben
  • Pas de portal voor web-tickets aan zodat deze je eigen look & feel heeft

privacy

Freshworks heeft meer dan 150.000 klanten in vrijwel alle landen van de wereld en in alle denkbare sectoren. Veiligheid is een top prioriteit. Lees meer.

  • Manage de toegang en stel de identiteit van gebruikers vast met Single-Sign-On
  • Sla je data op in de EU of waar jij wilt dat het opgeslagen wordt
  • Zet bepaalde IP-adressen op de whitelist en combineer met VPN
  • Freshworks producten bevatten SSL certificaten voor een veilige online omgeving
  • Lees meer over de Freshworks Info-security en Compliance certificaten