training

Een goede Customer Service training is inspirerend. Een goede training kijkt verder dan de eerste trainingsbehoefte. Verder dan het gedrag van het team. Verder dan de doelstellingen van de afdeling. Een goede training bekijkt het grotere geheel om te komen tot blijvende gedragsverandering.

Een trainingsbehoefte ontstaat met een reden. Dat is het beginpunt van onze trainingsintake. Veranderen er zaken in je organisatie? Of probeer je al langer, zonder het gewenste resultaat, een bepaalde veranderingen te realiseren?

Trainingen van Torel zijn resultaatgericht maatwerk en bevatten veel verschillende trainingsvormen. Of het nu gaat om het verbeteren van je Tone of Voice, werken met Freshchat of verbeteren van klantgerichtheid.

Verder kijken

Een trainingsbehoefte ontstaat veelal doordat iets mensen tegenhoudt om het juiste gedrag te laten zien. Dat kunnen, o.a., systemen, processen of cultuur zijn. Dit nemen we mee in de voorbereiding en de training zelf.

Afwisselend

Binnen trainingen wisselen we video af met brainstorm-sessies en het herhalen van kennis met zelf oefenen. Wij geloven dat interactieve, doelgerichte trainingen het beste resultaat geven.

Resultaatgericht

Effectiviteit van een training gemeten in kennis en gedrag. Aan het eind van, en enkele weken na, de training worden kennistesten afgenomen. Ook wordt op basis van operationele data bepaald of de doelen zijn gerealiseerd.

Binnen Parkmobile heeft Torel trainingen verzorgd om te komen tot een effectieve implementatie van Freshdesk, Freshchat en Freshcaller.

Naast de trainingen voor Admins en teamleads ging, uiteraard, de meeste aandacht naar de trainingen voor medewerkers. De ParkNow groep biedt Customer Service in 4 talen in 7 landen.

De trainingen waren interactieve sessies waar theorie en praktijk elkaar continu afwisselen.