Freshservice

Freshservice de IT service management oplossing

Freshservice centraliseert alle facetten van een IT afdeling om snel en accuraat te handelen. In een goede servicedesk worden, veel van de, repeterende taken geautomatiseerd. Hierdoor kunnen medewerkers zich nog meer focussen op het perfect ondersteunen van klanten of collega’s.

Freshservice is een cloud out-of-the-box ITSM servicedeskoplossing die makkelijk in gebruik is, maar toch heel veel functionaliteiten biedt. Van Incidentbeheer tot Assetbeheer en van Service catalogus tot project management.

Freshservice is beschikbaar vanaf € 22,- per medewerker per maand.

Alle Freshworks producten zijn vrijblijvend en gratis te proberen voor (minimaal) 21 dagen en zijn direct opzegbaar.

freshservice en torel

Nederlandstalige support en training

Torel biedt Nederlandstalige support en training. Op basis van kennis en ervaring binnen IT Service Management. Torel levert licenties en ondersteuning als officieel partner van Freshservice.

Maatwerk

Ondersteuning van Torel bestaat uit, bijvoorbeeld, een on-site training voor je Freshservice gebruikers. Torel biedt 24/7 support in combinatie met Nederlandstalig on-site bezoeken voor verbetering van je systemen en processen.

Wij brengen elke Freshservice implementatie tot een snel en succesvol einde.

waarom freshservice?

Complete IT Service Desk

Werk met simpel, efficient IT systeem dat volledig is aangepast aan de behoeften van jouw organisatie.

  • Laat gebruikers incident-management tickets inschieten. Volg, prioriteer, wijs toe en automatiseer het oplossen van tickets.
  • Pas verschillende SLA’s toe op tickets per categorie of regio.
  • Creer overzichtelijke service catalogussen met verschillen per afdeling of rol voor aanvrager en goedkeuring.
  • Automatiseer de stappen in de ITSM processen zodat mensen toegevoegde waarde kunnen leveren.
  • Help gebruikers om zelf antwoorden te zoeken in de kennisbank of om direct tickets in te schieten in de self service portal.

Manage Assets

Alle asset management functionaliteiten voor een succesvolle IT service desk. Lees meer over asset management binnen Freshservice.

Vereenvoudig processen

Maak samenwerken met andere afdelingen eenvoudiger. Chat met anderen binnen de context van tickets met Freshconnect.

  • Bespreek complexe cases met je afdeling maar ook daarbuiten met ‘team huddle
  • Zie de patronen en begrijp de achterliggende oorzaak met Problem Management
  • Analyseer en mitigeer risico’s met een helder audit trail met change management
  • Plan goed gedocumenteerde releases manage de impact via ‘problems’ en ‘incidents’
  • Organiseer het werk met automatisch toegewezen taken, gekoppelde subtaken en voortgangsinzicht.