Blog
blogs, whitepapers en events
blogs, whitepapers en events
zodat je altijd op de hoogte bent van nieuwe blogs, whitepapers en events.
Welke maatschappelijke ontwikkelingen beinvloeden de klantverwachting. Waarom moeten de klantcontact medewerkers van de toekomst, bijvoorbeeld, beschikken over creativiteit, intelligentie en empathie? Waarom zoek je dus juist ‘digital natives’ met passie en vakmanschap? Hoe maak ik een verstandige keuze tussen de inzet van chat of Whatsapp? En moet ik wel kiezen?
Succesvol digitaal klantcontact in 6 stappen. Een kort en bondig boekje over waarom klanten behoefte hebben aan contact via digitale kanalen. Gevolgd door een hoofdstuk over de verschillen tussen digitale kanalen. En, tenslotte, wat zijn de stappen die leiden tot succes.
We sturen je het boekje graag toe!
06-12396693
Lodewijk Napoleonplantsoen 45
3582 TK, Utrecht
KVK: 70421285
persbericht: g-company en Torel bundelen krachten
Review SOVOT
Vijf trends en hun invloed op digitaal klantcontact
Wat gebeurt er in de wereld om ons heen? Welke invloed hebben die ontwikkelingen op onze consumenten? Welke aanpassingen moeten we daarom doen aan onze customer service?
Leestijd: 2 minuten
Datum:
Blog-reeks: digitaal klantcontact
De komende weken deel ik in een aantal blogs over succesvol klantcontact. De blogs beginnen buiten de organisatie en komen seeds meer naar binnen.
Leestijd: 2 minuten
datum: 1 juli 2019
Pocket: Succesvol digitaal klantcontact in zes stappen.
Wat gebeurt er in de wereld om ons heen. Welke invloed hebben die ontwikkelingen op onze consumenten. Welke aanpassingen moeten we daarom doen aan onze customer service.
Leestijd: 2 minuten