Introductie blog-reeks digitaal klantcontact

leestijd: 2 minuten
datum: 1 juli 2019

Klantcontact leuk, simpel en effectief maken. Dat klinkt vanzelfsprekend, terwijl het voor velen een enorme uitdaging is. In deze continu veranderende wereld is het elke dag weer een uitdaging om klanten beter te begrijpen en daar zo goed mogelijk op in te spelen. Hoe zorg je in deze wereld vol data, algoritmen en automatisering toch nog voor een stukje ‘human touch’?

Bij Torel geloven we dat met luisteren naar je klanten, door o.a. constante meting van feedback, een klantgerichte cultuur en hard werken al een enorme stap kunnen zetten.

Wellicht sta je als ondernemer of manager in de startblokken om stappen te zetten op het vlak van digitaal klantcontact. Maar hoe maak je een succes van je huidige digitale contactkanalen? Hoe implementeer je nieuwe kanalen? En waarom zou je eigenlijk nog meer complexiteit toevoegen?

Om dat te ontdekken, bespreken we in een aantal blogs nut en noodzaak van digitaal klantconact.

In het eerste blog komt aan de orde welke veranderingen zich in de wereld om ons heen afspelen. Welke maatschappelijke trends zien we en welke invloed heeft dat op de houding, het gedrag en de verwachtingen van de consumenten.

In het tweede blog staan we stil bij de verschillende vormen van digitaal klantcontact. Zijn er verschillen tussen chat en whatsapp? Of Facebook Messenger? En als die er al zijn; hoe leg ik dat uit aan anderen en waarom is dat relevant voor het halen van mijn doelstellingen.

Daarna komt het stappenplan voor succesvol digitaal klantcontact aan de orde.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag in de reacties hieronder!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!