Review Freshservice implementatie Torel

Als ICT afdeling van Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Tilburg (SOVOT) zitten wij in een grote transitie naar het datacenter en naar de Cloud. Hierbij worden meerdere scholen en ICT afdelingen samengevoegd.  Door het inzetten van nieuwe techniek en programmatuur kregen we veel vragen vanuit de eindgebruikers. De vragen kwamen binnen per mail, whatsapp, telefoon, en mondeling op de gang. Als gauw verloren wij de grip op al deze vragen en moesten dus snel op zoek naar een goed gestructureerde oplossing. Na grondig onderzoek stuitten we op Freshservice wat voor ons het beste aansluit op onze eisen en wensen.

Na grondig onderzoek stuitten we op Freshservice wat voor ons het beste aansluit op onze eisen en wensen.

Na even googelen om een implementatie partner te vinden kwam ik al snel op www.torel.nl waar ik in de avond een bericht achter liet. Die avond kwam ik al in contact met Jeroen van Dam en dezelfde week hadden we al een eerste online meeting om de implementatie te bespreken.

Aangezien wij behoorlijk wat haast hadden met de implementatie wist Jeroen hier goed op in te spelen door een strakke planning te maken. Als snel zaten we met Jeroen en de ICT afdeling samen om onze wensen met betrekking tot de inrichting te bepalen. De verdere implementatie werd in een project gegoten met Asana als tool. Dit werd door iedereen als prettig ervaren.

een goede en snelle implementatie

Wekelijke meetings met de afdeling en soms met Freshdesk zelf zorgde voor een goede en snelle implementatie. Afsluitend met een training op locatie en een succesvolle go live zijn wij erg te spreken over de totale implementatie met in het bijzonder de betrokkenheid, input en nazorg van Jeroen.

Bernd van de Sanden

een succesvolle go live zijn wij erg te spreken over de totale implementatie met in het bijzonder de betrokkenheid, input en nazorg