Succesvol digitaal klantcontact in 6 stappen

Vraag de pocket hier aan!
Leestijd: 1 minuut
Datum: 25 juni 2019

Direct Klantcontact (DKC) organiseert periodiek evenementen om kennis te delen met (potentiële) klanten. Het onderwerp tijdens het event van dit facilitaire klant contact centrum uit Arnhem van 5 juni 2019 was ‘Blink uit in digitaal klantcontact’.

Sprekers waren Jeroen van Dam en Jerry Downing van Publiek interactief. Naast een tweetal sprekers geeft DKC ook elk evenement een pocket uit. Waarin één van de sprekers dieper op het thema ingaat.

In deze pocket is aandacht voor een aantal trends die relevant zijn voor digitaal klantcontact. Wat de verschillen tussen de verschillende vormen van digitaal klantcontact zijn, wordt in het tweede deel beschreven. Het derde deel draait om de implementatie van nieuwe kanalen zoals chat of Whatsapp. Maar is ook erg waardevol voor het verbeteren van bestaande kanalen.

Heb je interesse om het boekje thuis te ontvangen? Laat het hier weten!

pocket: succesvol digitaal klantcontact

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!